Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
dc.creator | Đerić, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T18:57:56Z | |
dc.date.available | 2023-12-01T18:57:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 0350-1094 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1019 | |
dc.description.abstract | Монографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, подстицање и одржавање узајамне прихваћености међу свим ученицима у одјељењу један од кључних аспеката инклузивног образовања, окосницу ове монографије чине важна питања која се тичу образовања ученика који имају тешкоће у развоју у одјељењима редовне основне школе. Рукопис је настао као резултат настојања ауторки да постојећа сазнања у овој области обогате и прошире додатним увидима, и на тај начин допринесу бољем разумијевању социјалног положаја ученика који имају тешкоће у развоју у групи вршњака. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | Васпитање и образовање | sr |
dc.subject | образовање | sr |
dc.subject | вршњачка прихваћеност | sr |
dc.subject | инклузивно образовање | sr |
dc.title | Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању | sr |
dc.type | review | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 146 | |
dc.citation.spage | 143 | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/3174/bitstream_3174.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |