Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
Abstract
Монографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, подстицање и одржавање узајамне прихваћености међу свим ученицима у одјељењу један од кључних аспеката инклузивног образовања, окосницу ове монографије чине важна питања која се тичу образовања ученика који имају тешкоће у развоју у одјељењима редовне основне школе. Рукопис је настао као резултат настојања ауторки да постојећа сазнања у овој области обогате и прошире додатним увидима, и на тај начин допринесу бољем разумијевању социјалног положаја ученика који имају тешкоће у развоју у групи вршњака.
Keywords:
образовање / вршњачка прихваћеност / инклузивно образовањеSource:
Васпитање и образовање, 2023, 143-146Publisher:
- Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства
Collections
Institution/Community
IPITY - JOUR AU - Đerić, Ivana PY - 2023 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1019 AB - Монографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, подстицање и одржавање узајамне прихваћености међу свим ученицима у одјељењу један од кључних аспеката инклузивног образовања, окосницу ове монографије чине важна питања која се тичу образовања ученика који имају тешкоће у развоју у одјељењима редовне основне школе. Рукопис је настао као резултат настојања ауторки да постојећа сазнања у овој области обогате и прошире додатним увидима, и на тај начин допринесу бољем разумијевању социјалног положаја ученика који имају тешкоће у развоју у групи вршњака. PB - Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства T2 - Васпитање и образовање T1 - Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању EP - 146 SP - 143 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019 ER -
@article{ author = "Đerić, Ivana", year = "2023", abstract = "Монографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, подстицање и одржавање узајамне прихваћености међу свим ученицима у одјељењу један од кључних аспеката инклузивног образовања, окосницу ове монографије чине важна питања која се тичу образовања ученика који имају тешкоће у развоју у одјељењима редовне основне школе. Рукопис је настао као резултат настојања ауторки да постојећа сазнања у овој области обогате и прошире додатним увидима, и на тај начин допринесу бољем разумијевању социјалног положаја ученика који имају тешкоће у развоју у групи вршњака.", publisher = "Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства", journal = "Васпитање и образовање", title = "Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању", pages = "146-143", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019" }
Đerić, I.. (2023). Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Васпитање и образовање Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства., 143-146. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019
Đerić I. Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Васпитање и образовање. 2023;:143-146. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019 .
Đerić, Ivana, "Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" in Васпитање и образовање (2023):143-146, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019 .