Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 415
Implicit theories of creativity of primary school teachers: case study / Implicitne teorije kreativnosti nastavnika osnovne škole - studija slučaja
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2014)
Prikazani su rezultati ispitivanja implicitnih teorija kreativnosti nastavnika jedne škole. Istraživanje je imalo za cilj razumevanje nastavničkih uverenja o kreativnosti i njenom razvoju. Korišćena je metodologija studije ...
The national interest in Serbian education / Nacionalni interes u srpskom obrazovanju
(Institut za političke studije, Beograd, 2011)
The paper explores the issues relevant for defining the national interest in education in Serbia. Nowadays, in the European context, Serbia is a small country that is stagnating and lagging behind, torn between the desire ...
Assessing creativity in teaching art / Procenjivanje kreativnosti u nastavi likovne kulture
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
The latest curriculum for the subject of visual culture in the higher grades suggests, contain and evaluate the creativity of students and teachers. These objectives require art teachers to assess students' creative products ...
Procena razvojnih prednosti učenika koji imaju teškoće u emocionalnom i socijalnom razvoju / Evaluating the Developmental Benefits of Pupils with Social and Emotional Disabilities
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
Branislava Popović-Ćitić and Lidija Bukvić’s paper Evaluating the Developmental
Benefits of Pupils with Social and Emotional Disabilities presents research whose
goal was to evaluate the internal and external developmental ...
Inkluzija u obrazovanju kao cilj i sadržaj reformi savremenih školskih sistema / Inclusion in education as the goal and content of reforms of the modern school system
(Beograd : Pedagoško društvo SrbijeBeograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2017)
Inkluzija u obrazovanju kao teorijsko-praktični koncept široko je prihvaćena i predstavlja zajedničku odliku prakse funkcionisanja savremenih školskih sistema, kao i sadržaj globalne politike i nacionalnih obrazovnih ...
Pravno regulisanje inkluzivnog obrazovanja u Srbiji i pojedinim zemljama u regionu / The Legal Regulation of Inclusive Education in Serbia and Some Countries in the Region
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In the paper entitled The Legal Regulation of Inclusive Education in Serbia
and Some Countries in the Region, authors Danilo Rončević and Aleksandar Antić
analyze the legal framework of inclusive education in our country ...
Podsticanje razvoja kompetencija učenika za samoregulaciju u procesu učenja / Encouraging the development of students’ competencies for self-regulation in the learning process
(Germany : International Centre of Inovation in EducationBanja Luka, BIH : Association together to EuropeVršac, Serbia : Preschool teacher training coledgeBanja Luka, BIH : Independent University of Banjaluka, 2019)
Aktuelna teorijska shvatanja u naukama koje se bave vaspitanjem i obrazovanjem ističu značaj osposobljavanja učenika za aktivnu ulogu u sopstvenom obrazovanju, u skladu sa zahtevima savremenog društva koji se odnose na ...
How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
(Italy : EUT Edizioni Università di Trieste, 2016)
Research about children’s lie-telling mainly include the so-called “temptation resistance
paradigm”. However, this procedure implicits only short, simple answers that do not require
in-depth elaboration of lies. Aim of ...
Stav prema obaveznom cijepljenju djece: Postoji li otpor javnog ,mijenja i koji su njegovi korelati?
(Zadar : Sveučilište u Zadru, Odeljenje za psihologiju, 2016)
Orthographic features of linguistic culture of primary school pupils / Pravopisne odlike jezičke kulture učenika u osnovnoj školi
(Naučno društvo za negovanje i proučavanje srpskog jezika, Beograd, Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet, Beograd, Univerzitet Crne Gore - Filološki fakultet, Nikšić, Univerzitet u Banjoj Luci -, 2011)
The subject of interest in this research comprises orthographic characteristics of linguistic culture of sixth and seventh grade pupils from one primary school in Belgrade. Analysis of written language discourse was performed ...