Search
Now showing items 1-10 of 31
Self belief as success vital power in the school / Vera u sebe kao vitalna snaga uspeha u školi
(Beograd : Pedagoško društvo SrbijeBeograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2003)
Naučni skup Saradnja škole i porodice konferencija u organizaciji Instituta za pedagoška istraživanja / Научни скуп Сарадња школе и породице конференција у организацији Института за педагошка истраживања
(Beograd : Institut za pedagpška istraživanja, 2007)
Научни скуп са међународним учешћем под називом »Сарадња школе и
породице« одржан је у Студентском културном центру у Београду, 11. и
12. октобра 2006. године. Скуп је организовао Институт за педагошка
итраживања, под ...
Moralnim vaspitanjem do moralnog razvoja
(Beograd : Pedagoško društvo SrbijeBeograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2004)
Kreiranje inkluzivnog vrtića - deca ometena u razvoju u redovnoj predškolskoj ustanovi / Creating an inclusive kindergarten - children with developmental disabilities in a regular preschool institution
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2010)
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Научна монографија Вршњачка прихваћеност у инклузивном
образовању настала је као резултат намере ауторки др Миље Вујачић и др Рајке Ђевић да обогате постојећу истраживачку грађу
о социјалној прихваћености ученика који ...
Saradnja škole i porodice
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2007)
Ostvarivanje inkluzije u predškolskoj ustanovi i osnovnoj školi / Achieving inclusion in preschool and primary school
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2014)
Predškolsko vaspitanje i obrazovanje / Preschool education
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2015)
Review of the scientific monograph PEER ACCEPTANCE IN INCLUSIVE EDUCATION
(Stip, Republic of Macedonia: “Goce Delcev” University, Faculty of Educational Sciences, 2023)
The monograph, titled Peer acceptance in inclusive education by authors Milja Vujačić
and Rajka Đević, is aimed at considering important issues concerning the implementation of
inclusive education and represents a valuable ...
Saradnja škole i porodice
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007)