Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-5 od 5
Saradnja u nastavi i učenju : put od konstruktivističke utopije do generatora uspešne prakse i nazad
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Savremena, iako ne nova, orijentacija obrazovne politike ka obrazovanju usmerenom na kompetencije
afirmisala je konstruktivistički pristup učenju, kroz vršnjačku saradnju, razmenu i promišljanje, odnosno
kolaborativno ...
Kognitivna potpora razvoju kreativnosti u školi iz perspektive učenika
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
U okviru sociokulturne teorije razvijen je koncept kognitivne potpore koji se odnosi na pomoć nastavnika
učeniku da shvati i reši zadatke koji čine proces učenja. Prema rezultatima ranijih ispitivanja, kognitivna
potpora ...
Iskustva roditelja o učenju i nastavi na daljinu
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Usled pandemije bolesti kovid 19 i uvedenog vanrednog stanja, u Republici Srbiji 16. marta započinje
realizacija nastave i učenja na daljinu na svim nivoima obrazovanja. U prvom talasu pandemije, u periodu od
martа do ...
Socioemocionalne kompetencije, emocionalna angažovanost i zadovoljstvo životom kod beogradskih srednjoškolaca
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Istraživači učestalo potvrđuju povezanost socioemocionalnih kompetencija i emocionalne angažovanosti
učenika sa pozitivnim razvojnim ishodima i boljim postignućem. Ređe se postavlja pitanje jesu li
socioemocionalno ...
Saradnja nastavnika sa roditeljima učenika osnovnih škola na planu pospešivanja učenja kod kuće tokom kombinovanog modela nastave
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Prema aktuelnim saznanjima, nastava u osnovnim školama u našoj zemlji je od početka pandemije pretežno
realizovana kroz kombinovani model nastave, koji je podrazumevao organizovanje nastave neposredno u školi
i putem ...