Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 42
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023)
Пандемија изазвана вирусом корона у осетном је паду у 2023. години, али сама пандемија донела нам
је бројне увиде о функционисанју различитих актера образовног система. Велики терет током
пандемије поднели су наставници. ...
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
In the post-Columbine era, schools worldwide have come to view school safety through
a school security lens. After the recent school shooting in Serbia, we seem to be inclined
to repeat the same pattern here, even though ...
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
n 2009, the adoption of the Law on the Fundamentals of the Education System in
Serbia established a legal framework for the implementation of inclusive education.
Thus, conditions were met for ensuring educational equity ...
Social-status-related inequalities as a topic in contemporary educational research
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
Throughout the history of sociology of education, the debate on educational inequalities
and their effects on social reproduction has dominated scholars’ attention (Gevric &
Krib, 2012). Constructs such as social class, ...
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Дигитални текстови се описују као текстови који поред приказаних речи
и реченица на екрану садрже и низ хипертекстуалних ознака, као што су
хиперлинкови ка другим дигиталним документима и специфичне функције
за претрагу ...
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
научној литератури постоје различита схватања која се тичу мотивације
у области читања. У овом раду мотивисаност ученика да читају односи се
на унутрашњу мотивацију ученика за читање, односно на ангажовање у
читању ради ...
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
Education policymakers in Serbia recognized that schools and teachers should include
the results of International Large-scale Assessments (ILSAs) in further plans for
improving the quality of teaching (Official Gazette ...
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023)
Introduction: By exercising the right to a personal assistant, direct support
is provided to the child, enabling him or her to be as autonomous as
possible in fulfilling his or her personal needs, activities, and ...
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Онлајн настава представљала је одговор образовног система на
пандемију COVID-19 како би се обезбедио континуитет наставе и учења
у ванредним околностима. Прва искуства су указала да је промена захте-
вала убрзано ...
Настава у онлајн окружењу током пандемије COVID-19 у Републици Србији: мишљења родитеља / Teaching in an online environment during the COVID-19 pandemic in the Republic of Serbia: parents’ opinion
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Родитељи су неминовно суочени са већим захтевима везаним за
процес савременог образовања своје деце, посебно у условима какви су
били креирани током пандемије COVID-19, што изискује и додатни ан-
гажман не само наставника, ...