Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Identitet neuspešnog učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
The subject of our research is not limited only to students’ personal
constructs of their school achievement, but is also an observation of the issue
of school failure in a more complex and comprehensive way – as a ...
Evaluacija pristupa Trolist : stvaralaštvo, inicijativa i saradnja učenika / An Evaluation of the Trefoil Approach
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
Monografija prikazuje rezultate primene pedagoškog pristupa Trolist u
okviru projekta „Od podsticanja inicijatiive, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju
do novih uloga i identiteta u društvu“.
Projekat je obuhvatio ...
Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу
(Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитањаБеоград : Институт за педагошка истраживања, 2015)
Овај приручник представља освежење у новијој педагошкој литератури
и вешто посредује између научних теорија, истраживања, наставног
програма и школске праксе. Користан је ослонац свакој школи која
има намеру да мења, ...
Kada naučno postane naučeno : prirodno-naučno opismenjavanje u teoriji, istraživanjima i nastavnoj praksi / From science learning to science mastery : scientific literacy in theory, research and teaching practice
(Beograd : Učiteljski fakultetBeograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
У контексту трансформације наставне праксе, ауторке се залажу за нека начелна, врло свежа и ефективна решења. Пре свега, у њиховој интерпретацији, концепт природнонаучне писмености није предметно и разредно организован, ...