Search
Now showing items 1-9 of 9
Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 / Pupils’ attitudes toward distance education during the covid-19 pandemic
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Образовно окружење претрпело је знатне промене током текуће пандемије болести
COVID-19. Циљ ове студије био је да испитамо ставове ученика у Србији према настави
на даљину током ове пандемије. Постављени су следећи задаци: ...
Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком
2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Онлајн настава представљала је одговор образовног система на
пандемију COVID-19 како би се обезбедио континуитет наставе и учења
у ванредним околностима. Прва искуства су указала да је промена захте-
вала убрзано ...
Наставничка перцепција сарадње са родитељима за време пандемије / Nastavnička percepcija saradnje sa roditeljima za vreme pandemije
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Сарадња са родитељима представља значајан аспект наставничке професије.
Са променом модалитета рада школа услед пандемије, родитељи постају
важни партнери у реализацији образовноваспитних циљева. Циљ рада
представља ...
Personality Mental Health – Challenges and Solution: Results of the 3rd International Forum on Commitment to Mental Health / Психическое здоровье личности – проблемы и перспективы их решения: итоги III Международного форума «Приверженность вопросам психического здоровья»
(Moscow : Peoples’ Friendship University of Russia (RUDN University), 2022)
The authors present the results of the 3rd International Forum on Commitment
to Mental Health, which was organized and held by the Department of Psychology and
Pedagogy of the Faculty of Philology of the Peoples’ Friendship ...
Как пандемия повлияла на молодежь / How the pandemic affect young people
(Москва : Российский университет дружбы народов, 2022)
В данной статье представлен обзор
исследований о вызовах, с которыми столкнулась молодежь в
процессе обучения и в сфере жизненных планов в период
первой волны пандемии, вызванной коронавирусным
заболеванием Covid-19. ...
The importance of understanding large data, context, conventions and uncertainty in a pandemic
(African Journal of Teacher Education and Development, 2022)
Background: The coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has provided rich data displays informing the public about the spread of infection, risks for certain population groups and the effectiveness of vaccines. These ...
Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika / The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene
u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje
onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama ...
Psihološka izdržljivost i akademska motivacija studenata tokom pandemije COVID-19 / Psychological endurance and academic motivation of students during COVID-19 pandemic
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Trenutna situacija u svetu i suviše brzo širenje virusa COVID-19 doveli su do toga da u Rusiji bude
uveden režim samoizolacije. Zbog uvedenih mera, kao i iz bezbednosnih razloga, sve obrazovne
institucije su pribegle ...