Приказ основних података о документу
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
dc.contributor | Ševkušić, Slavica | |
dc.creator | Medar, Jelena | |
dc.date.accessioned | 2023-08-07T19:42:20Z | |
dc.date.available | 2023-08-07T19:42:20Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 0579-6431 | |
dc.identifier.issn | 1820-9270 (Online) | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/944 | |
dc.description.abstract | Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њиховим речима, условљена бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке, наставнике, школу и друштво у целини. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Зборник Института за педагошка истраживања | sr |
dc.subject | вршњачка прихваћеност | sr |
dc.subject | иклузивно образовање | sr |
dc.title | Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању | sr |
dc.type | review | sr |
dc.rights.license | BY-NC-ND | sr |
dc.citation.epage | 238 | |
dc.citation.issue | 1 | |
dc.citation.spage | 235 | |
dc.citation.volume | 55 | |
dc.description.other | Приказ књиге: Вујачић, Миља, Ђевић, Рајка, "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" (2022), [https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_859] | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2942/Medar.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |