Приказ основних података о документу
Управљање креативношћу у школи
Managing creativity at school
dc.contributor | Гојков, Грозданка | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Максић, Славица | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T12:11:36Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T12:11:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 78-86-7372-191-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/738 | |
dc.description.abstract | У раду се разматрају потребе и могућности за управљањем креативношћу у школи као радној организацији. Саопштавају се резултати истраживања о доприносу школе, развоју креативности који су били подстицај за дефинисање конструкта управљања креативношћу у школи. Управљање креативношћу односи се на препознавање креативних потенцијала ученика, њихово усмеравање, мотивисање и обезбеђивање других услова за креативно изражавање у школи. Анализа резултата испитивања о могућностима управљања креативношћу у различитим радним организацијама и различитим срединама указује на одређене стратегије и технике које се могу применити и у школи. У завршном делу рада, дискутују се модалитети изграђивања механизма за управљање креативношћу у школи и услови за њихову ефикасну примену. | sr |
dc.description.abstract | Paper is devoted to the analysis of the need and possibility of managing creativity at school as working organization. It contains research findings from the study of school contribution to the development of creativity which were incentive for defining the construct of creativity management at school. Managing creativity is dealing with the recognition of students’ creative potentials, their guidance, motivation, and giving other kinds of provision for creative expression at school. Research findings about creativity management within different working organizations from different surroundings showed that there were some strategies and techniques which could be implemented at school as well. In the concluding part of the paper, modes of building the managing creativity mechanism and conditions for their efficient implementation at school are discussed. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов" | sr |
dc.publisher | Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu” | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | Даровити и квалитет образовања | sr |
dc.subject | управљање креативношћу | sr |
dc.subject | иновације | sr |
dc.subject | организација | sr |
dc.subject | школа | sr |
dc.subject | managing creativity | sr |
dc.subject | innovation | sr |
dc.subject | organization | sr |
dc.subject | school | sr |
dc.title | Управљање креативношћу у школи | sr |
dc.title | Managing creativity at school | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 304 | |
dc.citation.issue | 19 | |
dc.citation.spage | 294 | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2244/Managing_creativity_at_school_2014.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |