Укључи/искључи навигацију
IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
English
Српски
Српски (Serbia)
Српски (ћирилица)
Енглески
Српски (ћирилица)
Српски (латиница)
Пријава
Укључи/искључи навигацију
Преглед наслова
IPIR
IPI
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Преглед наслова
IPIR
IPI
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Преглед наслова
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Преглед наслова:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Тражи
Редослед:
растуће
опадајуће
Резултата:
5
10
20
40
60
80
100
Ажурирај
Приказ резултата 284-303 од 303
растуће
опадајуће
5
10
20
40
60
80
100
Наслови
Отношение учащихся к дистанционному обучению во время пандемии коронавирусной инфекции (covid-19)
[1]
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце
[1]
Подршкa учењу током првог таласа пандемије COVID-19 – перспектива средњошколаца
[1]
Подршка наставника и повезаност ученика са школом: хијерархијско моделовање
[1]
Преглед истраживања о ставовима према даровитим ученицима и њиховом образовању
[1]
Предиктори еколошке свести ученика основних школа у Србији
[1]
Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника
[1]
Препятствия при реализации дистанционного обучения во время пандемии COVID-19: перспектива преподавателя
[1]
Самопроцена отпорности будућих просветних радника у кризним ситуацијама
[1]
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама
[1]
Склонность к необоснованному переносу аналогии
[1]
Склоност ка неоправданом аналогијском трансферу
[1]
Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19
[1]
Улога црта личности и емоционалне интелигенције у предикцији академског стреса код студената
[1]
Универзитетска настава током ванредног стања у Србији уведеног по избијању пандемијске кризе COVID-19: Ставови студената
[1]
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
[1]
“Autism… What does it mean to me?”
[1]
“I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self
[1]
„Аутизам... Шта то за мене значи?”
[1]
„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа
[1]
Претраживање
Претраживање унутар ове институције/групе:
Комплетан репозиторијум
Групе
Аутори
Наслови
Теме
Ова институција
Аутори
Наслови
Теме