Приказ резултата 284-303 од 303

      Наслови
      Отношение учащихся к дистанционному обучению во время пандемии коронавирусной инфекции (covid-19) [1]
      Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце [1]
      Подршкa учењу током првог таласа пандемије COVID-19 – перспектива средњошколаца [1]
      Подршка наставника и повезаност ученика са школом: хијерархијско моделовање [1]
      Преглед истраживања о ставовима према даровитим ученицима и њиховом образовању [1]
      Предиктори еколошке свести ученика основних школа у Србији [1]
      Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника [1]
      Препятствия при реализации дистанционного обучения во время пандемии COVID-19: перспектива преподавателя [1]
      Самопроцена отпорности будућих просветних радника у кризним ситуацијама [1]
      Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама [1]
      Склонность к необоснованному переносу аналогии [1]
      Склоност ка неоправданом аналогијском трансферу [1]
      Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 [1]
      Улога црта личности и емоционалне интелигенције у предикцији академског стреса код студената [1]
      Универзитетска настава током ванредног стања у Србији уведеног по избијању пандемијске кризе COVID-19: Ставови студената [1]
      Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања [1]
      “Autism… What does it mean to me?” [1]
      “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self [1]
      „Аутизам... Шта то за мене значи?” [1]
      „Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа [1]