Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 240
Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2018)
Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite ...
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
Education policymakers in Serbia recognized that schools and teachers should include
the results of International Large-scale Assessments (ILSAs) in further plans for
improving the quality of teaching (Official Gazette ...
Educators’ Beliefs about Creativity Development in Educational Setting
(Beograd : Institut za psihologijuBeograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020)
The goal of the study was to identify educators’
beliefs about creativity development of children and
youth in educational setting by applying the Expert
Model of Supporting Creativity. Research participants
included ...
Book of Abstracts: Improving specific subject didactics at the teacher training faculties
(Belgrade : Serbian Academy of Sciences and Arts, 2011)
The ISDTF 2011 Conference – Improving Specific Subject Didactics at the
Teacher Training Faculties, takes place in Belgrade, Serbia, on 20 and 21
October 2011, organized by the Committee for Education of the Presidency
of ...
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
n 2009, the adoption of the Law on the Fundamentals of the Education System in
Serbia established a legal framework for the implementation of inclusive education.
Thus, conditions were met for ensuring educational equity ...
Повезаност осећаја припадности школи са позитивним развојним исходима ученика / Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Осећај припадности школи најчешће се дефинише као мера у којој се ученици
осећају лично прихваћеним, поштованим, укљученим и подржаним од стране
других актера школског окружења. Током последње деценије интензивирани
су ...
Оријентација средњошколаца на будућност у условима пандемије / Orientation of high school students to the future in the conditions of a pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Оријентација на будућност представља начин на који појединац замишља свој
развој и одређује колико ће бити успешан у реализацији очекиване
будућности. Глобално пандемијско окружење било је посебан изазов за младе
који ...
Извори грешака у TIMSS задацима из области биологије
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Истраживања показују да ученици исказују велики број ненаучних идеја у
области природних наука. Наставници се неретко суочавају са различитим
личним схватањима ученика о природним појавама и процесима. Због тога
упознавње ...
Стимулирование позитивного развития молодежи, проявляющей поведенческие проблемы / Fostering the positive development of youth with behavioral problems
(Москва : РУДН, 2020)
Целью статьи является выявление значимости изучения
возможностей преодоления предубеждений, сложившихся у
ключевых участников учебно-воспитательного процесса, и их
изменений в направлении позитивного развития молодежи, ...
Grupni oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19
(Beograd : Filozofski fakultetBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijuBeograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022)
Imajući na umu značaj grupnog oblika nastavnog rada za socijalizaciju i akademsko
postignuće učenika, uviđa se potreba za istraživanjem njegove primene u uslovima pandemije
COVID-19. Cilj istraživanja je ispitati učestalost ...