Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 92
Unapređivanje programa neformalnog obrazovanja mladih roma iz nehigijenskih naselja: uvažavanje sociokulturnih i obrazovnih specifičnosti / Improving programmes for the informal education of Roma youth from unhygienic settlements: Promoting socio-cultural and sducational specifities
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In their paper Improving Programmes for the Informal Education of Roma
Youth from Unhygienic Settlements: Promoting Socio-Cultural and Educational
Specifities, Sanja Grbić, Sara Ristić and Marko Tomašević point out the ...
Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju / How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils with Behavioural Difficulties
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils
with Behavioural Difficulties, written by Nataša Vlah and Sanja Grbić, is focused
on the daily practice of inclusive teaching which integrates all ...
Како мотивисати неуспешне ученике основне школе да уче / How to motivate primary school uderachievers to learn
(Ужице : Учитељски факултет, 2014)
Предмет интересовања у овом раду је школски неуспех
ученика у току основног образовања, када се стичу базична знања, развија
академски и социјални статус и обезбеђују услови за даље школовање. У
испитивању су учествовали ...
Podsticanje razvoja čitalačkih kompetencija: mogućnosti i ograničenja bukvara
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Reading comprehension represents a basis for the literacy competencies. This paper focused on a primer textbook as the first textbook that students encounter with and attempted to define in what way and to what extent they ...
Inoviranje programa školskih ekskurzija kao doprinos realnom sagledavanju učeničkih (e)migracionih aspiracija / Innovation of the program of school excursions as a contribution to the real observation of student (e)migration aspirations
(Belgrade : Association of Economists and Managers of the Balkans; Ohrid: Faculty of Tourism and Hospitality, 2017)
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o mogućem inoviranju programa srednjoškolskih ekskurzija u funkciji doprinosa realnom sagledavanju (prednosti i nedostaci) i preispitivanju sve izraženijih emigracionih težnji ...
Развој ране писмености и улога породице
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Наде Шеве Развој ране писмености и улога породице, имајући у
виду образовни и културни контекст у нашој земљи, дефинишу се теоријски
оквири овог појма и детаљно се разматра значај родитељских пракси и
уверења о ...
Ефекти програма стручног усавршавања наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training ...
Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела ...
Зашто су потребна истраживања у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2016)
У поглављу се дискутују разлози због којих су истраживања у школи потребна и како се могу изводити у актуелним условима.
Како да наставници буду иновативни
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић
представља модел левка као облик професионалног учења наставника.
Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у
наставичким перцепцијама ...