Search
Now showing items 1-2 of 2
Настава која подржава креативност / Teaching for creativity
(Ужице : Учитељски факултет, 2013)
Настава представља главну активност у школи у оквиру
које се остварује стицање знања као најважнији циљ образовања и
васпитања. Највеће примедбе настави у школама широм света јесу да се
своди на преношење знања, да није ...
Преглед истраживања о имплицитним теоријама креативности / A review of research studies about implicit theories of creativity
(Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов"Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu”, 2013)
Имплицитне теорије креативности представљају предмет проучавања скоро три деценије из два разлога: формалне, научне, експлицитне теорије не успевају да на задовољавајући начин опишу и објасне креативност, док искуства и ...