Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 42
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
Education policymakers in Serbia recognized that schools and teachers should include
the results of International Large-scale Assessments (ILSAs) in further plans for
improving the quality of teaching (Official Gazette ...
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
n 2009, the adoption of the Law on the Fundamentals of the Education System in
Serbia established a legal framework for the implementation of inclusive education.
Thus, conditions were met for ensuring educational equity ...
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023)
Introduction: By exercising the right to a personal assistant, direct support
is provided to the child, enabling him or her to be as autonomous as
possible in fulfilling his or her personal needs, activities, and ...
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023)
Vođeni saznanjem o značaju grupnog oblika nastavnog rada za učenike sa posebnim potrebama i rezultatima istraživanja koji ukazuju da u inkluzivnoj nastavnoj praksi u našoj sredini ovakav način rada nije zastupljen u velikoj ...
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023)
Пандемија изазвана вирусом корона у осетном је паду у 2023. години, али сама пандемија донела нам
је бројне увиде о функционисанју различитих актера образовног система. Велики терет током
пандемије поднели су наставници. ...
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
In the post-Columbine era, schools worldwide have come to view school safety through
a school security lens. After the recent school shooting in Serbia, we seem to be inclined
to repeat the same pattern here, even though ...
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Академско самопоуздање, као кључни концепт у теоријама мотивације
и учења, испитује се као очекивани образовни исход и као корелат
постигнућа и других некогнитивних варијабли. Бројна истраживања указују
на везу академског ...
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Онлајн настава представљала је одговор образовног система на
пандемију COVID-19 како би се обезбедио континуитет наставе и учења
у ванредним околностима. Прва искуства су указала да је промена захте-
вала убрзано ...
Гражданская идентичность как основа социального здоровья молодежи / Civic identity as the basis of social health of youth
(Москва : РУДН, 2023)
В статье представлена структура социального здоровья
и его компонента – гражданской идентичности. На основе анализа компо-
нентов данного феномена представлены основные направления формиро-
вания и развития гражданской ...
Готовы к переменам? Психометрические свойства «шкалы стадии изменений раннего образования и ухода 2.0» / Ready for change? Psychometric properties of the stage of change scale for early education and care 2.0
(Москва : РУДН, 2023)
В статье представлены выводы о психометрических
свойствах Стадия переме́ной шкалы для раннего образования и ухода 2.0,
предназначенной для профессионалов дошкольного образования в Сер-
бии. Также обсуждается важность ...