Search
Now showing items 1-5 of 5
Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people / Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2019)
Tematski zbornik Uvažavanje
različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih objavljen je 2018. godine, u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja iz Beograda. Ovaj zbornik
predstavlja vredan doprinos razmatranju ...
Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
Nedavno je u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja objavljena knjiga Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih, čije su urednice
Rajka Đević i Nikoleta Gutvajn. Reč je o knjizi koja se bavi ...
Subjective experience of children’s and adults’ faces in children and adults / Subjektivni doživljaj dečijih i odraslih lica kod dece i odraslih
(Univerzitet u Nišu - Filozofski fakultet, Niš, 2014)
The aim of this study was to examine differences in the subjective experience of children’s and adults’ faces among a sample of children and adult participants. The study was conducted on a sample of 26 ten-year-olds (12 ...
Predškolsko vaspitanje i obrazovanje / Preschool education
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2015)
Development and understanding of the metaphor among the children of the preschool age / Razvijenost i razumevanje metafore kod dece predškolskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
Apart from being conditioned by cognitive development, the development, understanding and use of the metaphor influence not only linguistic development in terms of enriching and structuring vocabulary and semantics, but ...