Преглед Radovi istraživača / Researchers’ publications аутора: "Vesić, Dragan"
Приказ резултата 1-9 од 9
-
Cultural capital and students' achievement: the mediating role of self-efficacy
Radulović, Mladen; Vesić, Dragan; Malinić, Dušica (Sociološko udruženje Srbije i Crne Gore, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za sociološka istraživanja, Beograd, 2020) -
Me against myself: introduction to agonistic self methodology for improving well-being
Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Niš : Faculty of Philosophy, 2021) -
Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja
Vesić, Dragan; Vujačić, Milja; Joksimović, Aleksandra (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2018) -
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
Grbić, Sanja; Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
The perspective of pre-school teachers and parents on the development of initiative, cooperation and creativity at preschool age
Polovina, Nada; Vesić, Dragan (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2017) -
The role of absenteeism in the prediction of math achievement on the basis of Self-Concept and motivation: TIMMS 2015 in Serbia / Uloga izostajanja sa nastave u predviđanju matematičkog postignuća na osnovu self-koncepta i motivacije - TIMMS 2015 u Srbiji
Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir; Mirkov, Snežana (Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2021) -
The power relations between the voices of the self as strategies of self-regulation : the case of teacher professional behavior
Džinović, Vladimir; Vesić, Dragan; Grbić, Sanja (Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Beograd : Filozofski fakultet, 2021) -
Visions of students of faculty of fine arts of professional life and work
Vujačić, Milja; Vesić, Dragan; Joksimović, Aleksandra (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2019) -
„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа / “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self
Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)