Приказ основних података о документу

Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi

dc.creatorLalić-Vučetić, Nataša
dc.creatorĐorović, Danijela
dc.date.accessioned2021-03-17T13:30:23Z
dc.date.available2021-03-17T13:30:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0352-2334
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/162
dc.description.abstractThis paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/149001/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceInovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
dc.subjectstudentsen
dc.subjectItalianen
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectrelation towards learningen
dc.subjectučenicisr
dc.subjectitalijanski jeziksr
dc.subjectosnovna školasr
dc.subjectodnos prema učenjusr
dc.titleRelation of students towards learning Italian in the primary schoolen
dc.titleOdnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage86
dc.citation.issue1
dc.citation.other23(1): 79-86
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage79
dc.citation.volume23
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/739/conv_140.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу