IPI: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 1079
-
Exploring adults’ mediation in collaborative problem solving among adolescents
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Validation of the achievement emotions questionnaire in mathematics among high school students
(XXX scientific conference: Empirical studies in psychology, 2024) -
Bullying victimization experiences among Belgrade high school students
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Saradnjom do rešenja: Priručnik za realizaciju PEER modela rešavanja problema putem saradnje
(Beograd : Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, 2024) -
Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Impacts of TIMSS and PISA on Mathematics Curriculum Reforms
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023) -
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Towards a more equitable education: from research to change
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Computational/algorithmic thinking in school mathematics
(Berlin : EMS Press, 2023) -
Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи / Establishing friendly relations with primary school peers
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)