Search
Now showing items 1-8 of 8
Educators’ Beliefs about Creativity Development in Educational Setting
(Beograd : Institut za psihologijuBeograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020)
The goal of the study was to identify educators’
beliefs about creativity development of children and
youth in educational setting by applying the Expert
Model of Supporting Creativity. Research participants
included ...
Настава која подржава креативност / Teaching for creativity
(Ужице : Учитељски факултет, 2013)
Настава представља главну активност у школи у оквиру
које се остварује стицање знања као најважнији циљ образовања и
васпитања. Највеће примедбе настави у школама широм света јесу да се
своди на преношење знања, да није ...
Kako podsticati kreativnost u srednjoj školi / How to support creativity in high school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Kreativnost je jedan od obrazovnih ciljeva koji treba da pripremi buduće nosioce društvenog razvoja
za uspešno funkcionisanje u nepoznatim uslovima. Da bi se bolje razumeli uslovi za razvoj kreativnosti
u školskom ...
Which kind of creativity may be attained by most students?
(Rousse, Bulgaria : University of Rousse, 2008)
Most students may creatively develop only solutions to given problems,
which should be achieved in the long run by utilizing suitable
teaching/learning approaches that promote thinking skills related to
creativity with ...
Teachers' beliefs about creativity: From individualism to activism / Uverenja vaspitača i nastavnika o kreativnosti: od individualizma do aktivizma
(Novi Sad : Faculty of Philosophy, 2021)
Implicitne teorije kreativnosti čini skup uverenja o prirodi i razvoju kreativnosti koji
utiče na to kako će kreativnost biti percipirana i kako će biti podržana u realnim
uslovima. U tom smislu, uverenja nastavnika o ...
Uloga motivacije u razvoju kreativnosti / Role of motivation in development of creativity
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Motivacija se pojavljuje kao bitan uslov za razvoj kreativnosti u naučnim teorijama kreativnosti, ali
rezultati ispitivanja o njenim efektima nisu jednoznačni. Kako bi se bolje razumeli uslovi za podsticanje
kreativnosti ...
Student creativity and behavioural problems / Kreativnost i problemi u ponašanju učenika
(Ljubljana : MIB, 2010)
This paper elaborates on the relationship between creativity and behavioural prob-lems of primary and secondary school students. The relationship is considered from the per-spective of creative students as well as of ...
Darovitost, talenat i kreativnost: od merenja do implicitnih teorija / Giftedness, talent and creativity: from assessment to implicit theories
(Niš : Izdavački centar Filozofskog fakulteta u Nišu, 2015)
Darovitost, talenti i kreativnost predstavljaju visoko vrednovana svojstva
savremenog čoveka, što ih čini i visoko poželjnim ciljevima obrazovanja. Predmet
interesovanja u ovom radu su teorijski i praktični aspekti ova ...