Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 36
Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком
2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
Trust Me, I am Lying to You: Children’s Ability to Give False Statements and Its Correlates
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2021)
Lying emerges early during preschool age. The focus of previous research has been mainly related to the ability to lie in preschool children. In this research, which uses a new procedure to lie, the aim was to examine the ...
Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља / The relationship between text and illustration: the perspective of illustrators and teachers
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Илустрација као ефикасно средство комуникације помаже разумевању прочитаног развијајући богатство дечјег речника и утичући у крајњем исходу на мотивацију и постигнуће детета. Циљ овог рада је да се утврди како учитељи и ...
Pandemic parenting: predictors of quality of parental pandemic practices during COVID–19 lockdown in Serbia
(Psihologija, 2020)
The aim of our study was to explore relations between parents’ and children’s fear of
COVID–19, parents’ dispositions (emotion regulation, self-efficacy, the anxiety trait) and
their distress (due to the pandemic, the ...
Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале / Ecological worldviews of primary and secondary school students: application of the NEP scale
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Ставови према животној средини представљају начин на који појединац
посматра свет око себе и важно их је испитивати, јер често одређују понашање које или
повећава или смањује квалитет животне средине. Циљ рада је испитати ...
Ставови ученика према настави на даљину током пандемије covid-19 / Pupils’ attitudes toward distance education during the covid-19 pandemic
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Образовно окружење претрпело је знатне промене током текуће пандемије болести
COVID-19. Циљ ове студије био је да испитамо ставове ученика у Србији према настави
на даљину током ове пандемије. Постављени су следећи задаци: ...
Ефекат пројектне наставе на академско постигнуће: метаанализа / Еffects of project-based learning on academic achievement: a meta-analysis
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
На пројектну наставу се гледа као на алтернативу традиционалном трансмисивном при-
ступу настави. Међутим, постоји невелики број метааналитичких истраживања која на-
стоје да синтетишу налазе примарних истраживања с циљем ...
Искуства наставница у реализацији пројектне наставе засноване на интердисциплинарном приступу / The experience of teachers in realisation of project-based learning based on interdisciplinary approach
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Припрема и реализација пројектне наставе у којој се примењује интердисциплинарни приступ представља комплексан и изазован процес у образовној пракси који захтева флексибилност, отвореност и истрајност. Мотивација наставница ...
The systematic review of school-based programs focused on externalising problems in students / Преглед школских програма усмерених на екстернализоване проблеме у понашању ученика
(Serbia : University of Niš, 2022)
School-based programs focused on externalizing problems in students are recognized as an important part of school life and work. The aim of this paper is the systematization of scientific studies in the form of systematic ...
The role of absenteeism in the prediction of math achievement on the basis of Self-Concept and motivation: TIMMS 2015 in Serbia / Uloga izostajanja sa nastave u predviđanju matematičkog postignuća na osnovu self-koncepta i motivacije - TIMMS 2015 u Srbiji
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2021)
This study examines how students' absenteeism moderates the relationship of math Self-Concept and motivation to learn math on one side and the achievement in the TIMSS 2015 math test on the other. The stratified random ...