Uključi/isključi navigaciju
IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
English
Српски
Српски (Serbia)
Srpski (latinica)
Engleski
Srpski (ćirilica)
Srpski (latinica)
Prijava
Uključi/isključi navigaciju
Pregled naslova
IPIR
Pregled naslova
IPIR
Pregled naslova
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pregled naslova:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Traži
Redosled:
rastuće
opadajuće
Rezultata:
5
10
20
40
60
80
100
Ažuriraj
Prikaz rezultata 863-882 od 1702
rastuće
opadajuće
5
10
20
40
60
80
100
Naslovi
Prepričavanje kao sredstvo za podsticanje kulture govora u školi
[1]
Preschool education
[1]
Preschool teacher-parent communication during COVID-19 pandemic lockdown: Relation to the parental engagement at home
[1]
Preschool teachers’ perception of professional training contribution to the development of competences in the field of inclusive education
[1]
Preservice teachers’ motivation for a teaching career – a person-centred perspective
[1]
Pretpostavke kvalitetne saradnje studenata i univerzitetskih nastavnika
[1]
Pretpostavke uspešne nastave
[1]
Pretpostavke uvažavanja različitosti u školskom okruženju: identifikacija ključnih konstrukata
[1]
Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
[1]
Primary school and preschool teacher motivation for horizontal learning: the challenge and perspective of the professional learning communities development
[1]
Primary school teachers’ experience in the planning and implementation of supplementary teaching of mathematics
[1]
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija u inkluzivnom obrazovnom kontekstu – iskustva nastavnika tokom pandemije COVID-19
[1]
Primena metode neurofidbeka kod dece sa specifičnim smetnjama u učenju
[1]
Primena nagrade i pohvale u školi
[1]
Primena postupka kažnjavanja u školi
[1]
Primena računara kao izbor učenika: potencijalna strategija za unapređivanje motivacije u nastavi engleskog jezika
[1]
Primenenie metoda nevroreakcii (neurofeedback) u detej s specifičeskimi zatrudnenijami v učebe
[1]
Primenjivost atop skale među učenicima mlađeg školskog uzrasta u Srbiji
[1]
Primjena i validacija testa implicitnih asocijacija u mjerenju implicitnih predrasuda kod djece
[1]
Principalship in Austria: balancing accountability and improvement
[1]
Kompletan repozitorijum
Grupe
Autori
Naslovi
Teme