Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorGrbić, Sanja
dc.creatorLalić-Vučetić, Nataša
dc.creatorGundogan, Dragana
dc.date.accessioned2023-03-14T10:43:39Z
dc.date.available2023-03-14T10:43:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-141-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/916
dc.description.abstractKvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011: 11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju nastavnu praksu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//"
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceKvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksisr
dc.subjectnastavniksr
dc.subjectinovativne nastavne metodesr
dc.subjectrefleksijasr
dc.subjectnarativsr
dc.subjectmotivacijasr
dc.subjectteacher
dc.subjectinnovative
dc.subjectteaching methods
dc.subjectreflection
dc.subjectnarrative
dc.subjectmotivation
dc.titleNarativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavisr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage116
dc.citation.spage112
dc.description.otherZbornik saopštenja: XXIII naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 23. i 24. novembar 2018, u Beogradu
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2864/Narativi_nastavnika_o_uvodjenju_inovativnih_metoda_u_nastavi_2022.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу