IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi

Thumbnail
2018
Narativi_nastavnika_o_uvodjenju_inovativnih_metoda_u_nastavi_2022.pdf (130.7Kb)
Authors
Lalić-Vučetić, Nataša
Gundogan, Dragana
Contributors
Džinović, Vladimir
Grbić, Sanja
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011: 11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju na...stavnu praksu.

Keywords:
nastavnik / inovativne nastavne metode / refleksija / narativ / motivacija / teacher / innovative / teaching methods / reflection / narrative / motivation
Source:
Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi, 2018, 112-116
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
  • info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//" (RS-179034)
Note:
  • Zbornik saopštenja: XXIII naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 23. i 24. novembar 2018, u Beogradu

Cobiss ID: 270427404

ISBN: 978-86-7447-141-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/916
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CONF
AU  - Lalić-Vučetić, Nataša
AU  - Gundogan, Dragana
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/916
AB  - Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i
znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na
interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011:
11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja
se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna
bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni
kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i
očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih
istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u
nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem
nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju nastavnu praksu.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi
T1  - Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi
EP  - 116
SP  - 112
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
ER  - 
@conference{
author = "Lalić-Vučetić, Nataša and Gundogan, Dragana",
year = "2018",
abstract = "Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i
znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na
interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011:
11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja
se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna
bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni
kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i
očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih
istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u
nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem
nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju nastavnu praksu.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi",
title = "Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi",
pages = "116-112",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916"
}
Lalić-Vučetić, N.,& Gundogan, D.. (2018). Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 112-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
Lalić-Vučetić N, Gundogan D. Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi. 2018;:112-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916 .
Lalić-Vučetić, Nataša, Gundogan, Dragana, "Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi" in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi (2018):112-116,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB