Приказ основних података о документу

dc.creatorKovačević-Lepojević, Marina
dc.creatorPopović-Ćitić, Branislava
dc.creatorBukvić Branković, Lidija
dc.date.accessioned2022-11-14T18:18:08Z
dc.date.available2022-11-14T18:18:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0352-2334
dc.identifier.issn2335-0806 (eISSN)
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/855
dc.description.abstractPozitivan razvoj mladih i socioemocionalno učenje izdvajaju se kao najsistematičniji i najobuhvatniji pristupi kojima se postiže maksimalna dobrobit učenika. Cilj rada predstavlja sagledavanje odnosa između socioemocionalnog učenja i pozitivnog razvoja mladih. Na osnovu sistematskog pregleda metaanaliza i sistematskih pregleda intervencija pozitivnog razvoja mladih, data su prikladna teorijska i praktična obrazloženja razmatranih pojmova. Uključeni su naučni rezultati objavljeni u poslednjih pet godina na engleskom jeziku. Pretraživane su baze: Google Scholar, PsycINFO, Web of Science (WOS), Education Resources Information Center (ERIC) i Scopus. Rezultati istraživanja ukazuju na to da se među najdelotvornijim programima pozitivnog razvoja nalaze oni inkorporirani u kurikulum, odnosno programi bazirani na socioemocionalnom učenju, sa nastavnicima kao glavnim realizatorima.sr
dc.description.abstractPositive youth development and socioemotional learning stand out as the most systematic andcomprehensive approaches to well-being of children and adolescents. The aim of this paper is to considerthe relationship between the socioemotional learning and positive youth development. Basedat the systematization of scientific studies in the form of systematic reviews and meta-analyses onthe positive youth development interventions, theoretical and practical considerations are given. Thescientific results published in the last five years in English are included as well. Online data basessearched include: Google Scholar, PsycINFO, Web of Science (WOS), Education Resources InformationCenter (ERIC) and Scopus. The research results show that the most effective positive youth developmentinterventions are incorporated into curriculum, based at socioemotional learning, appliedby the teachers.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Učiteljski fakultetsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceInovacije u nastavisr
dc.subjectpozitivan razvoj mladihsr
dc.subjectsocioemocionalno učenjesr
dc.subjectškolesr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectpositive youth developmentsr
dc.subjectsocioemotional learningsr
dc.subjectwell-beingsr
dc.titlePreispitivanje odnosa socioemocionalnog učenja i pozitivnog razvoja mladih: sistematski pregledsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage123
dc.citation.issue3
dc.citation.rankM23
dc.citation.spage110
dc.citation.volume34
dc.identifier.doi10.5937/inovacije2103110K
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2670/bitstream_2670.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу