IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja

Thumbnail
2018
bitstream_2471.pdf (124.4Kb)
Аутори
Vesić, Dragan
Vujačić, Milja
Joksimović, Aleksandra
Остала ауторства
Džinović, Vladimir
Grbić, Sanja
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.
Кључне речи:
tematska analiza / metodološki izazovi / kvalitativna istraživanja / kvalitativna metodologija / tematska analiza sadržaja / metodološki izazovi / kodiranje / intersubjektivna saglasnost
Извор:
Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova, 2018, 151-155
Издавач:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta
Финансирање / пројекти:
  • Процес хеленизације и романизације на тлу Балкана и суседних области у хеленистичком и римском периоду (RS-147008)
  • Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
  • XXIII naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 23. i 24. novembar 2018, u Beogradu.

Cobiss ID: 270427404

ISBN: 978-86-7447-141-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/810
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
IPI
TY  - CONF
AU  - Vesić, Dragan
AU  - Vujačić, Milja
AU  - Joksimović, Aleksandra
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/810
AB  - Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe
tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti
u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta
C3  - Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova
T1  - Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja
EP  - 155
SP  - 151
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
ER  - 
@conference{
author = "Vesić, Dragan and Vujačić, Milja and Joksimović, Aleksandra",
year = "2018",
abstract = "Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe
tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti
u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta",
journal = "Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova",
title = "Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja",
pages = "155-151",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810"
}
Vesić, D., Vujačić, M.,& Joksimović, A.. (2018). Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 151-155.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
Vesić D, Vujačić M, Joksimović A. Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova. 2018;:151-155.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810 .
Vesić, Dragan, Vujačić, Milja, Joksimović, Aleksandra, "Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja" in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova (2018):151-155,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB