IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja

Thumbnail
2018
bitstream_2471.pdf (124.4Kb)
Authors
Vesić, Dragan
Vujačić, Milja
Joksimović, Aleksandra
Contributors
Džinović, Vladimir
Grbić, Sanja
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.
Keywords:
tematska analiza / metodološki izazovi / kvalitativna istraživanja / kvalitativna metodologija / tematska analiza sadržaja / metodološki izazovi / kodiranje / intersubjektivna saglasnost
Source:
Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova, 2018, 151-155
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta
Funding / projects:
  • Proces helenizacije i romanizacije na tlu Balkana i susednih oblasti u helenističkom i rimskom periodu (RS-147008)
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • XXIII naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 23. i 24. novembar 2018, u Beogradu.

Cobiss ID: 270427404

ISBN: 978-86-7447-141-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/810
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CONF
AU  - Vesić, Dragan
AU  - Vujačić, Milja
AU  - Joksimović, Aleksandra
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/810
AB  - Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe
tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti
u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta
C3  - Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova
T1  - Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja
EP  - 155
SP  - 151
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
ER  - 
@conference{
author = "Vesić, Dragan and Vujačić, Milja and Joksimović, Aleksandra",
year = "2018",
abstract = "Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite izbore u vezi sa načinima upotrebe
tematske analize za konkretne istraživačke svrhe, dok sa druge strane, istraživače može dovesti
u neugodnu poziciju ukoliko dati izbori nisu jasni i eksplicirani.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta",
journal = "Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova",
title = "Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja",
pages = "155-151",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810"
}
Vesić, D., Vujačić, M.,& Joksimović, A.. (2018). Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 151-155.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810
Vesić D, Vujačić M, Joksimović A. Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova. 2018;:151-155.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810 .
Vesić, Dragan, Vujačić, Milja, Joksimović, Aleksandra, "Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja  – primer jednog istraživanja" in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi - Zbornik radova (2018):151-155,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_810 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB