Приказ основних података о документу

dc.contributorŽivka, Krnjaja
dc.contributorSenić Ružić, Mirjana
dc.contributorMilošević, Zorica
dc.creatorMedar, Jelena
dc.creatorRatković, Marija
dc.date.accessioned2022-05-13T10:41:05Z
dc.date.available2022-05-13T10:41:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-80712-45-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/804
dc.description.abstractImajući na umu značaj grupnog oblika nastavnog rada za socijalizaciju i akademsko postignuće učenika, uviđa se potreba za istraživanjem njegove primene u uslovima pandemije COVID-19. Cilj istraživanja je ispitati učestalost primene grupnog oblika nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19. Uzorak istraživanja činili su nastavnici osnovnih i srednjih škola (N=101). Tehnikom anketiranja i skaliranja, putem onlajn upitnika, prikupljeni su podaci koji su potom obrađeni primenom kvantitativnog i kvalitativnog pristupa. Rezultati istraživanja ukazuju na to da grupni oblik nastavnog rada nije dominantan oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19. Pritom, grupni oblik nastavnog rada zastupljeniji je u uslovima realizacije nastave kroz neposredan rad u školi u odnosu na realizaciju nastave na daljinu. Faktori koji utiču na odluku nastavnika da li će primeniti grupni oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19 u najvećoj meri se tiču motivisanosti učenika za rad u grupi, rasipanja učenika tokom pandemije i dostupnosti digitalnih resursa. Zaključuje se da je kontekst pandemije COVID-19 doprineo smanjenju učestalosti primene grupnog oblika nastavnog rada ispitivanih nastavnika. Nastavnicima je neophodno pružiti podršku u vidu stručnog usavršavanja u oblasti primene grupnog oblika nastavnog rada u uslovima nastave na daljinu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Filozofski fakultetsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherBeograd : Pedagoško društvo Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceObrazovanje u vreme krize i kako daljesr
dc.subjectgroup form of teaching worksr
dc.subjectdistance learningsr
dc.subjectteaching through direct work at schoolsr
dc.subjectthe COVID-19 pandemicsr
dc.subjectgrupni oblik nastavnog radasr
dc.subjectnastava na daljinusr
dc.subjectastava kroz neposredan rad u školisr
dc.subjectpandemija COVID-19sr
dc.titleGrupni oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage137
dc.citation.spage131
dc.description.otherSusreti pedagoga, Nacionalni naučni skup 7. maj 2022, Beogradsr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2449/Grupni_oblik_nastavnog_rada_u_uslovima_pandemije_covid__19_2022.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_804
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу