Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
Апстракт
Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин
допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би
као циљеве образовања требало поставити кључне вредности:
стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева
одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав-
ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама,
компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче-
ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов
остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу,
између осталог, била би основна језичка и научна писменост.
Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и
средњој школи, односно развијање њихових језичких компе-
тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова
и коришћење књиге/уџбеника.
Кључне речи:
ученици / настава / образовање / васпитнообразовни процес / основношколски уџбеник / students / teaching / education / educational process / elementary school textbookИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 389-409Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Колекције
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Крњајић, Јасмина PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/769 AB - Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би као циљеве образовања требало поставити кључне вредности: стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав- ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама, компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче- ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу, између осталог, била би основна језичка и научна писменост. Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и средњој школи, односно развијање њихових језичких компе- тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова и коришћење књиге/уџбеника. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави EP - 409 IS - 2 SP - 389 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769 ER -
@inbook{ author = "Крњајић, Јасмина", year = "2012", abstract = "Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би као циљеве образовања требало поставити кључне вредности: стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав- ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама, компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче- ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу, између осталог, била би основна језичка и научна писменост. Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и средњој школи, односно развијање њихових језичких компе- тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова и коришћење књиге/уџбеника.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави", pages = "409-389", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769" }
Крњајић, Ј.. (2012). Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 389-409. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769
Крњајић Ј. Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):389-409. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769 .
Крњајић, Јасмина, "Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):389-409, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769 .