IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави

Thumbnail
2012
Udzbenik_kao_podsticaj_stvaralastva_inicijative_i_saradnje_ucenika_u_nastavi_2012.pdf (670.4Kb)
Authors
Крњајић, Јасмина
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би као циљеве образовања требало поставити кључне вредности: стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав- ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама, компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче- ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу, између осталог, била би основна језичка и научна писменост. Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и средњој школи, односно развијање њихових језичких компе- тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова и коришћење књиге/уџбеника.
Keywords:
ученици / настава / образовање / васпитнообразовни процес / основношколски уџбеник / students / teaching / education / educational process / elementary school textbook
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 389-409
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_769
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/769
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Крњајић, Јасмина
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/769
AB  - Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин
допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би
као циљеве образовања требало поставити кључне вредности:
стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева
одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав-
ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама,
компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче-
ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов
остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу,
између осталог, била би основна језичка и научна писменост.
Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и
средњој школи, односно развијање њихових језичких компе-
тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова
и коришћење књиге/уџбеника.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
EP  - 409
IS  - 2
SP  - 389
ER  - 
@inbook{
author = "Крњајић, Јасмина",
year = "2012",
abstract = "Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин
допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би
као циљеве образовања требало поставити кључне вредности:
стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Остваривање ових циљева
одвија се посредством образовне праксе у којој ће настав-
ници/васпитачи с усаглашеним вредносним оријентацијама,
компетенцијама и вештинама, заједно са родитељима, код уче-
ника развијати стваралаштво, иницијативу и сарадњу. Предуслов
остварења ових вредности у васпитно-образовном процесу,
између осталог, била би основна језичка и научна писменост.
Под тиме се подразумева описмењавање ученика у основној и
средњој школи, односно развијање њихових језичких компе-
тенција, читања, писања, формирање основних научних појмова
и коришћење књиге/уџбеника.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави",
pages = "409-389",
number = "2"
}
Крњајић, Ј.. (2012). Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 389-409.
Крњајић Ј. Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):389-409..
Крњајић, Јасмина, "Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):389-409.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB