Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно.
Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у
школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако
постићи и да су успони и падови саставни део животног искус-
тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се
углавном третира као последица деловања разноврсних узрока
који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси-
ма, али и односима које успоставља у школи.
Ključne reči:
школа / школски неуспех / родитељи / наставници / постигнуће у школи / school / school failure / parents / teachers / achievement in schoolIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 305-327Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179034)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36