dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Милин, Владета | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T12:19:41Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T12:19:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760 | |
dc.description.abstract | Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин). | sr |
dc.description.abstract | The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin). | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | stvaralaštvo | sr |
dc.subject | inicijativa | sr |
dc.subject | saradnja | sr |
dc.subject | učenici | sr |
dc.subject | nastava | sr |
dc.subject | škola | sr |
dc.subject | creativity | sr |
dc.subject | initiative | sr |
dc.subject | cooperation | sr |
dc.subject | students | sr |
dc.subject | teaching | sr |
dc.subject | school | sr |
dc.title | Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 212 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 187 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2314/Dijalog_kao_podsticaj_stvaralastva_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_760 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.cobiss | 195920908 | |