IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави

Thumbnail
2012
Dijalog_kao_podsticaj_stvaralastva_2012.pdf (695.5Kb)
Аутори
Милин, Владета
Остала ауторства
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин).
The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin).
Кључне речи:
stvaralaštvo / inicijativa / saradnja / učenici / nastava / škola / creativity / initiative / cooperation / students / teaching / school
Извор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 187-212
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_760
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Милин, Владета
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760
AB  - Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин).
AB  - The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
EP  - 212
IS  - 2
SP  - 187
ER  - 
@inbook{
author = "Милин, Владета",
year = "2012",
abstract = "Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин)., The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави",
pages = "212-187",
number = "2"
}
Милин, В.. (2012). Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 187-212.
Милин В. Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):187-212..
Милин, Владета, "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):187-212.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB