Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин).
The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).
Кључне речи:
stvaralaštvo / inicijativa / saradnja / učenici / nastava / škola / creativity / initiative / cooperation / students / teaching / schoolИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 187-212Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Милин, Владета PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760 AB - Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин). AB - The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin). PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави EP - 212 IS - 2 SP - 187 ER -
@inbook{ author = "Милин, Владета", year = "2012", abstract = "Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин)., The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin).", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави", pages = "212-187", number = "2" }
Милин, В.. (2012). Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 187-212.
Милин В. Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):187-212..
Милин, Владета, "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):187-212.