IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави

Thumbnail
2012
Dijalog_kao_podsticaj_stvaralastva_2012.pdf (695.5Kb)
Authors
Милин, Владета
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин).
The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin).
Keywords:
stvaralaštvo / inicijativa / saradnja / učenici / nastava / škola / creativity / initiative / cooperation / students / teaching / school
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 187-212
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_760
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Милин, Владета
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760
AB  - Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин).
AB  - The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
EP  - 212
IS  - 2
SP  - 187
ER  - 
@inbook{
author = "Милин, Владета",
year = "2012",
abstract = "Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин)., The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави",
pages = "212-187",
number = "2"
}
Милин, В.. (2012). Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 187-212.
Милин В. Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):187-212..
Милин, Владета, "Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):187-212.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB