Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У трећем поглављу
аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем
креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе-
сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб-
лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове-
заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш-
тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о
СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација
с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће
само онда када професија наставника постане и предмет њиховог
личног развоја.
The third chapter is focused on
encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation
among teachers as a synergy of knowledge and professional network.
In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the
issues of teacher educators. The relationship between professional and
personal development is emphasized as a core of the real teacher
growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely
important concept, since the internal change in process of teaching is
possible only when our profession becomes our personal issue as
well.
Ključne reči:
креативност / образовање / усавршавање наставника / деца / creativity / teachers / knowledge / personal development / professional development / childrenIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 113-135Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Џиновић, Владимир AU - Ђерић, Ивана PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/758 AB - У трећем поглављу аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе- сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб- лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове- заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш- тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће само онда када професија наставника постане и предмет њиховог личног развоја. AB - The third chapter is focused on encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation among teachers as a synergy of knowledge and professional network. In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the issues of teacher educators. The relationship between professional and personal development is emphasized as a core of the real teacher growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely important concept, since the internal change in process of teaching is possible only when our profession becomes our personal issue as well. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво EP - 135 IS - 2 SP - 113 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758 ER -
@inbook{ author = "Џиновић, Владимир and Ђерић, Ивана", year = "2012", abstract = "У трећем поглављу аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе- сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб- лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове- заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш- тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће само онда када професија наставника постане и предмет њиховог личног развоја., The third chapter is focused on encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation among teachers as a synergy of knowledge and professional network. In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the issues of teacher educators. The relationship between professional and personal development is emphasized as a core of the real teacher growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely important concept, since the internal change in process of teaching is possible only when our profession becomes our personal issue as well.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво", pages = "135-113", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758" }
Џиновић, В.,& Ђерић, И.. (2012). Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 113-135. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758
Џиновић В, Ђерић И. Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):113-135. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758 .
Џиновић, Владимир, Ђерић, Ивана, "Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):113-135, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758 .