Приказ основних података о документу

dc.contributorШефер, Јамина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorТеодоровић, Јелена
dc.creatorСтанковић, Дејан
dc.date.accessioned2022-02-22T10:46:39Z
dc.date.available2022-02-22T10:46:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756
dc.description.abstractУ другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи.sr
dc.description.abstractThe second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectпрофесионални развојsr
dc.subjectнаставнициsr
dc.subjectшколска климаsr
dc.subjectкративностsr
dc.subjectшколске реформеsr
dc.subjectprofessional developmentsr
dc.subjectschool climatesr
dc.subjectcreativitysr
dc.subjectschool reformsr
dc.subjectteacherssr
dc.titleОд образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендовиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage79
dc.citation.issue2
dc.citation.spage57
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2301/Od_obrazovnih_politika_do_razvoja_skola_2012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу