Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори
Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим
факторима за реализацију школских реформи и подстицање
промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу
школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава
нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо
променама у самој школи.
The second section is focused on teachers‟ professional
development and school climate, necessary for promotion and
encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative
behavior. In the first chapter the most important factors for the school
reform and change encouragement in school system are discussed by
Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school
based factors as the most important for students‟ achievement, which
supports our idea that changing process should start from school.
Ključne reči:
професионални развој / наставници / школска клима / кративност / школске реформе / professional development / school climate / creativity / school reform / teachersIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 57-79Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179034)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Теодоровић, Јелена AU - Станковић, Дејан PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756 AB - У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи. AB - The second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови EP - 79 IS - 2 SP - 57 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 ER -
@inbook{ author = "Теодоровић, Јелена and Станковић, Дејан", year = "2012", abstract = "У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи., The second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови", pages = "79-57", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756" }
Теодоровић, Ј.,& Станковић, Д.. (2012). Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 57-79. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756
Теодоровић Ј, Станковић Д. Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):57-79. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 .
Теодоровић, Јелена, Станковић, Дејан, "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):57-79, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 .