Приказ основних података о документу

dc.creatorКовачевић Лепојевић, Марина
dc.date.accessioned2021-11-19T20:55:01Z
dc.date.available2021-11-19T20:55:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0352-2334
dc.identifier.issn2335-0806 (Online)
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/698
dc.description.abstractПозитиван развој младих и социоемоционално учење издвајају се као најсистематичнији и најобухватнији приступи којимa се постиже максимална добробит ученика. Циљ рада представља сагледавање односа између социоемоционалног учења и позитивног развоја младих. На основу систематског прегледа метаанализа и систематских прегледа интервенција позитивног развоја младих, дата су прикладна теоријска и практична образложења разматраних појмова. Укључени су научни резултати објављени у последњих пет година на енглеском језику. Претраживане су базе: Google Scholar, PsycINFO, Web of Science (WОS), Education Resources Information Center (ERIC) и Scopus. Резултати истраживања указују на то да се међу најделотворнијим програмима позитивног развоја налазе они инкорпорирани у курикулум, односно програми базирани на социоемоционалном учењу, са наставницима као главним реализаторима.sr
dc.description.abstractPositive youth development and socioemotional learning stand out as the most systematic and comprehensive approaches to well-being of children and adolescents. The aim of this paper is to consider the relationship between the socioemotional learning and positive youth development. Based at the systematization of scientific studies in the form of systematic reviews and meta-analyses on the positive youth development interventions, theoretical and practical considerations are given. The scientific results published in the last five years in English are included as well. Online data bases searched include: Google Scholar, PsycINFO, Web of Science (WOS), Education Resources Information Center (ERIC) and Scopus. The research results show that the most effective positive youth development interventions are incorporated into curriculum, based at socioemotional learning, applied by the teacherssr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Учитељски факултетsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИновације у наставиsr
dc.subjectпозитиван развој младихsr
dc.subjectсоциоемоционално учењеsr
dc.subjectшколеsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectpositive youth developmentsr
dc.subjectsocioemotional learningsr
dc.subjectwell-beingsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectschoolssr
dc.titleПреиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски прегледsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage123
dc.citation.issue3
dc.citation.rankM23
dc.citation.spage110
dc.citation.volumeXXXIV
dc.description.other[http://www.inovacijeunastavi.rs/sr/34-3-8/]sr
dc.identifier.doi10.5937/inovacije2103110K
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2114/Preispitivanje_odnosa_pozitivnog_razvoja_maladih_2021.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу