Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих
Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности
младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних
стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно
наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика.
Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете
јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете
означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи
започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују
у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива-
ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава-
ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се
у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак
наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и
креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у
формативном периоду захтева континуирану ...и усклађену подршку по-
родице и школе.
Кључне речи:
породица / школа / сарадња / даровитост / таленат / креативност / family / school / cooperation / giftedness / talent / creativityИзвор:
Сарадња школе и породице, 2007, 209-222Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Образовање за друштво знања (RS-MESTD-MPN2006-2010-149001)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса" 18
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Максић, Славица AU - Мирков, Снежана PY - 2007 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/696 AB - Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика. Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива- ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава- ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у формативном периоду захтева континуирану и усклађену подршку по- родице и школе. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Сарадња школе и породице T1 - Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих T1 - Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young EP - 222 SP - 209 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696 ER -
@inbook{ author = "Максић, Славица and Мирков, Снежана", year = "2007", abstract = "Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика. Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива- ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава- ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у формативном периоду захтева континуирану и усклађену подршку по- родице и школе.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Сарадња школе и породице", booktitle = "Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих, Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young", pages = "222-209", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696" }
Максић, С.,& Мирков, С.. (2007). Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих. in Сарадња школе и породице Београд : Институт за педагошка истраживања., 209-222. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696
Максић С, Мирков С. Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих. in Сарадња школе и породице. 2007;:209-222. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696 .
Максић, Славица, Мирков, Снежана, "Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих" in Сарадња школе и породице (2007):209-222, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696 .