IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих

Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young

Thumbnail
2007
Saradnja_skole_i_porodice_u_podsticanju_talenata_2007.pdf (557.8Kb)
Authors
Максић, Славица
Мирков, Снежана
Contributors
Половина, Нада
Богуновић, Бланка
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика. Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива- ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава- ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у формативном периоду захтева континуирану ...и усклађену подршку по- родице и школе.

Keywords:
породица / школа / сарадња / даровитост / таленат / креативност / family / school / cooperation / giftedness / talent / creativity
Source:
Сарадња школе и породице, 2007, 209-222
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Education for knowledge based society (RS-149001)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса" 18

ISBN: 978-86-7447-071-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_696
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/696
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Максић, Славица
AU  - Мирков, Снежана
PY  - 2007
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/696
AB  - Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности
младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних
стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно
наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика.
Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете
јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете
означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи
започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују
у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива-
ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава-
ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се
у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак
наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и
креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у
формативном периоду захтева континуирану и усклађену подршку по-
родице и школе.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Сарадња школе и породице
T1  - Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих
T1  - Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young
EP  - 222
SP  - 209
ER  - 
@inbook{
author = "Максић, Славица and Мирков, Снежана",
year = "2007",
abstract = "Разматрање улоге породице и школе у развоју талената и креативности
младих има за циљ испитивање ефикасних васпитних и образовних
стратегија које примењују родитељи у васпитању своје деце, односно
наставници у васпитно-образовном раду са овом категоријом ученика.
Школа и породица имају потенцијал да утичу једна на другу кроз дете
јер свака представља контекст за његово функционисање. Када је дете
означено као даровито, повећава се одговорност обе стране. Родитељи
започињу рад на дечијим талентима, тако што их препознају, учествују
у развоју одређених интересовања, помажу у стицању потребне мотива-
ције, још у предшколском периоду, али се њихове обавезе на завршава-
ју поласком у школу. Школа преузима један део одговорности, који се
у највећој мери односи на обезбеђивање одговарајућих знања, а задатак
наставника и родитеља је да удруженим снагама подржавају таленте и
креативност младих. Испољавање и развој талената и креативности у
формативном периоду захтева континуирану и усклађену подршку по-
родице и школе.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Сарадња школе и породице",
booktitle = "Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих, Cooperation between school and the family in stimulating the talents and creativity of the young",
pages = "222-209"
}
Максић, С.,& Мирков, С.. (2007). Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих. in Сарадња школе и породице
Београд : Институт за педагошка истраживања., 209-222.
Максић С, Мирков С. Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих. in Сарадња школе и породице. 2007;:209-222..
Максић, Славица, Мирков, Снежана, "Сарадња школе и породице у подстицању талената и креативности младих" in Сарадња школе и породице (2007):209-222.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB