Podsticanje kreativnosti u školi
Knjiga (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.
Ključne reči:
kreativnost / deca / škola / obrazovanje / creativity / children / school / educationIzvor:
2006Izdavač:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Finansiranje / projekti:
- Obrazovanje za društvo znanja (RS-MESTD-MPN2006-2010-149001)
Napomena:
- Naziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 91
- Crtež na koricama: Student Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu (2002): Adam i Eva
- Objavljivanje ove knjige omogućili su finansijskim sredstvima Ministarstvo nauke i zaštite životne sredine i Institut za pedagoška istraživanja