IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podsticanje kreativnosti u školi

Thumbnail
2006
Podsticanje_kreativnosti_u_skoli_2006.pdf (8.636Mb)
Authors
Maksić, Slavica
Contributors
Gojkov, Grozdanka
Krnjaić, Zora
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Najveća kreativna otkrića, koja predstavljaju kritičan doprinos napretku čovečanstva, počinju traganjem za najvažnijim problemom u datom vremenu i okruženju. Pošto se određeni problem definiše, njegove aspekte čine pitanja kako se problem može rešiti, kada bi se mogao rešiti i kako da pojedinac učestvuje u njegovom rešavanju. Poznato je da se slobodne procene broja kreativnih pojedinaca u populaciji kreću oko nekoliko procenata (najčešće 3–5%), dok je ustaljeno mišljenje da je samo 1% odraslih osoba kreativno ili uspeva da realizuje i ispolji svoju kreativnost. Pojedinac stvara uslove da bude kreativan tako što polazi od pitanja za šta je kreativan. Ovako postavljeno pitanje se u školskim uslovima može prevesti na pitanja: u kojoj oblasti je učenik najbolji, šta najviše voli da radi, šta je ono u čemu uživa dok radi, koja mu aktivnost predstavlja najveće zadovoljstvo dok o njoj razmišlja itd.
Keywords:
kreativnost / deca / škola / obrazovanje / creativity / children / school / education
Source:
2006
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Funding / projects:
  • Education for knowledge based society (RS-149001)
Note:
  • Naziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 91
  • Crtež na koricama: Student Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu (2002): Adam i Eva
  • Objavljivanje ove knjige omogućili su finansijskim sredstvima Ministarstvo nauke i zaštite životne sredine i Institut za pedagoška istraživanja

ISBN: 86-7447-068-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/693
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Istraživački radovi"
  • Biblioteka "Istraživački radovi"
Institution/Community
IPI
TY  - BOOK
AU  - Maksić, Slavica
PY  - 2006
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/693
AB  - Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
T1  - Podsticanje kreativnosti u školi
ER  - 
@book{
author = "Maksić, Slavica",
year = "2006",
abstract = "Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja",
title = "Podsticanje kreativnosti u školi"
}
Maksić, S.. (2006). Podsticanje kreativnosti u školi. 
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja..
Maksić S. Podsticanje kreativnosti u školi. 2006;..
Maksić, Slavica, "Podsticanje kreativnosti u školi" (2006).

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB