Podsticanje kreativnosti u školi
Book (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.
Keywords:
kreativnost / deca / škola / obrazovanje / creativity / children / school / educationSource:
2006Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Funding / projects:
- Education for knowledge based society (RS-149001)
Note:
- Naziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 91
- Crtež na koricama: Student Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu (2002): Adam i Eva
- Objavljivanje ove knjige omogućili su finansijskim sredstvima Ministarstvo nauke i zaštite životne sredine i Institut za pedagoška istraživanja
Collections
Institution/Community
IPITY - BOOK AU - Maksić, Slavica PY - 2006 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/693 AB - Najveća kreativna otkrića, koja predstavljaju kritičan doprinos napretku čovečanstva, počinju traganjem za najvažnijim problemom u datom vremenu i okruženju. Pošto se određeni problem definiše, njegove aspekte čine pitanja kako se problem može rešiti, kada bi se mogao rešiti i kako da pojedinac učestvuje u njegovom rešavanju. Poznato je da se slobodne procene broja kreativnih pojedinaca u populaciji kreću oko nekoliko procenata (najčešće 3–5%), dok je ustaljeno mišljenje da je samo 1% odraslih osoba kreativno ili uspeva da realizuje i ispolji svoju kreativnost. Pojedinac stvara uslove da bude kreativan tako što polazi od pitanja za šta je kreativan. Ovako postavljeno pitanje se u školskim uslovima može prevesti na pitanja: u kojoj oblasti je učenik najbolji, šta najviše voli da radi, šta je ono u čemu uživa dok radi, koja mu aktivnost predstavlja najveće zadovoljstvo dok o njoj razmišlja itd. PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja T1 - Podsticanje kreativnosti u školi UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693 ER -
@book{ author = "Maksić, Slavica", year = "2006", abstract = "Najveća kreativna otkrića, koja predstavljaju kritičan doprinos napretku čovečanstva, počinju traganjem za najvažnijim problemom u datom vremenu i okruženju. Pošto se određeni problem definiše, njegove aspekte čine pitanja kako se problem može rešiti, kada bi se mogao rešiti i kako da pojedinac učestvuje u njegovom rešavanju. Poznato je da se slobodne procene broja kreativnih pojedinaca u populaciji kreću oko nekoliko procenata (najčešće 3–5%), dok je ustaljeno mišljenje da je samo 1% odraslih osoba kreativno ili uspeva da realizuje i ispolji svoju kreativnost. Pojedinac stvara uslove da bude kreativan tako što polazi od pitanja za šta je kreativan. Ovako postavljeno pitanje se u školskim uslovima može prevesti na pitanja: u kojoj oblasti je učenik najbolji, šta najviše voli da radi, šta je ono u čemu uživa dok radi, koja mu aktivnost predstavlja najveće zadovoljstvo dok o njoj razmišlja itd.", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja", title = "Podsticanje kreativnosti u školi", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693" }
Maksić, S.. (2006). Podsticanje kreativnosti u školi. Beograd : Institut za pedagoška istraživanja.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693
Maksić S. Podsticanje kreativnosti u školi. 2006;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693 .
Maksić, Slavica, "Podsticanje kreativnosti u školi" (2006), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_693 .