Приказ основних података о документу

How to recognize a gifted student

dc.creatorMaksić, Slavica
dc.date.accessioned2021-11-05T12:43:48Z
dc.date.available2021-11-05T12:43:48Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.isbn86-7447-017-3
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/690
dc.description.abstractKnjiga je posvećena teorijskim i praktičnim pitanjima razumevanja i identifikovanja darovitosti a namenjena širokom krugu čitalaca, od psihologa i pedagoga, preko nastavnika i roditelja, do samih darovitih učenika. Mogu se naći neki od odgovora na pitanja: šta je darovitost, iz čega se sastoji i kako se ispoljava; kako se uočava, ispituje i utvrđuje; šta, osim intelektualnih sposobnosti, odlikuje darovite učenike; u kakvom su odnosu fizički, kognitivni, socijalni i emotivni razvoj darovitog učenika; koliko su tačna uverenja o devijantnom ponašanju i patološkoj ličnosti izuzetnih pojedinaca. Saznanja koja knjiga pruža mogu da doprinesu poboljšanju uslova u kojima se daroviti razvijaju, uključujući i bolji odnos okoline prema njima, pogotovu ako se ima u vidu da se problemi darovitih često javljaju upravo u odnosima s drugima.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectdarovito detesr
dc.subjectdarovitostsr
dc.subjectgifted childsr
dc.subjectgiftednesssr
dc.titleKako prepoznati darovitog učenikasr
dc.titleHow to recognize a gifted studentsr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseBYsr
dc.description.otherNaziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 78sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2087/bitstream_2087.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу