Приказ основних података о документу
Tipologija grešaka u rešavanju zadataka iz geometrije
dc.contributor | Đerić, Ivana | |
dc.contributor | Gutvajn, Nikoleta | |
dc.contributor | Jošić, Smiljana | |
dc.contributor | Ševa, Nada | |
dc.creator | Milinković, Jasmina | |
dc.creator | Ševa, Nada | |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T11:09:13Z | |
dc.date.available | 2021-10-28T11:09:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-156-2 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/653 | |
dc.description.abstract | Upoznavanje karakteristika, prostornih odnosa i relacija između geometrijskih objekata jedan je od elemenata matematičke pismenosti. Ova znanja i veštine čine teorijsku podlogu za rešavanje praktičnih problema u oblastima geometrije i merenja i istovremeno omogućavaju uspešan nastavak matematičkog obrazovanja (Corcoran, Mosher & Rogat, 2009). U ovom poglavlju analizirano je postignuće učenika u oblasti geometrije i merenja u istraživanju TIMSS 2019, da bi se detaljnije upoznali sa ključnim elementima koji su neophodni za uspešno rešavanje problema iz geometrije, kao i sa poteškoćama i zabludama u razumevanju geometrijskih pojmova. U uvodnom delu ćemo prikazati osnovne odrednice teorijskih postavki u vezi sa razvojem geometrijskog mišljenja i oblasti merenja i ukazati na rezultate nekih istraživanja u ovom domenu. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : Institut za pedagoška istraživanja | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | TIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih nauka | sr |
dc.subject | tipologija grešaka | sr |
dc.subject | zadatak iz geometrije | sr |
dc.subject | matematička pismenost | sr |
dc.subject | nastavnik | sr |
dc.subject | matematičko obrazovanje | sr |
dc.title | Tipologija grešaka u rešavanju zadataka iz geometrije | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 192 | |
dc.citation.spage | 163 | |
dc.description.other | Naziv zbirke: Biblioteka „Pedagoška teorija i praksa” 53 | sr |
dc.description.other | Za materijale Međunarodne asocijacije za evaluaciju obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) koji su prikazani u ovoj knjizi dobijena je dozvola pod brojem IEA-21-021. | |
dc.description.other | Komisija za ocenu etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja donela je odluku 23. aprila 2021. godine da je tematski zbornik TIMSS 2019 u Srbiji u skladu sa Pravilnikom o etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja. | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1960/Tipologija_gresaka_u_resavanju_zadataka_iz_geometrije_2021.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_653 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |