Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorЈошић, Смиљана
dc.contributorШева, Нада
dc.creatorЧапрић, Гордана
dc.creatorЂукић, Данијела
dc.creatorРанђеловић, Бранислав
dc.date.accessioned2021-07-05T09:15:06Z
dc.date.available2021-07-05T09:15:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-155-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/526
dc.description.abstractПочевши од 2000. године, све већи број земаља у свету редовно учествује у међународним испитивањима постигнућа ученика. Ове компаративне студије помажу да се утврди шта ученик зна, може и уме на одређеном узрасту, радећи задатке у оквиру одређених предметних области. Информација о постигнућима ученика се добија емпиријским путем, тестирањем на релевантном националном узорку ученика у различитим образовним системима. Основни циљ ових компаративних истраживања јесте да се крeaтoримa oбрaзoвних пoлитикa и практичарима обезбеде релевантне информације о ефикасности и делотворности образовних система и пракси. То је могуће јер таква истраживања омогућавају да се сагледа сложен однос између резултата које остварују ученици и наставних планова и програма, школских и породичних услова и ставова ученика. На основу резултата из међународног извештаја, а касније и продубљених националних извештаја, креатори образовних политика могу да изведу закључке о последицама спровођења одређених пракси и политика, преиспитају постојеће претпоставке уграђене у њихове образовне системе и размотре могућност ефективних образовних концепата који нису коришћени у њиховим земљама.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.relation404-02-42/2018-17sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTIMSS2019 : резултати и импликацијеsr
dc.subjectTIMSSsr
dc.subjectпостигнућа ученикаsr
dc.subjectплан и програмsr
dc.subjectобразовне политикеsr
dc.subjectреформа образовањаsr
dc.titleTimss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политикаsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage13
dc.citation.spage12
dc.description.otherЗборник резимеа : XXVII нaучнa кoнфeрeнциja „Пeдaгoшкa истрaживaњa и шкoлскa прaксa”sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1473/TIMSS_istrazivanja_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу