Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorВујисић-Живковић, Наташа
dc.creatorМилин, Владета
dc.date.accessioned2021-06-14T08:22:21Z
dc.date.available2021-06-14T08:22:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/487
dc.description.abstractДијалог представља један од средишњих проблема проучавања у дидактичкој теорији, управо зато што је он у тесној вези са квалитетом наставне праксе. У педагошкој литератури може се препознати пораст интересовања за проучавање дијалога у настави. Међутим, поред упознавања са резултатима спроведених истраживања, потребно је сагледати и различите изазове, дилеме и могућа методолошка решења која се могу применити у овом истраживачком процесу. У овом раду је представљен део инстраживачког инструментарија коришћеног у микроетнографском истраживању дијалога у настави, у оквиру интерпретативне парадигме. Представљање инструмената, али и методолошких одлука које су донете током истраживачког процеса омогућава коришћење садржаја понуђених ставки и преузимање модела припремања и реализације истраживања о дијалогу у настави. Наглашавајући неопходност пажљивог промишљања односа између истраживачких техника и инструмената које се примењују, у раду се нуде смернице за будућа истраживања дијалога у настави. У складу са прихваћеном епистемолошком позицијом, у закључку се истиче да циљ истраживања различитих аспеката дијалога у настави не би требало да буде идентификовање његових „реално постојећих“ својстава, већ разумевање перспектива и интерпретација добијених од различитих актера у настави.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectдијалогsr
dc.subjectнаставasr
dc.subjectмикроетнографско истраживањеsr
dc.subjectперспективе ученика и наставникаsr
dc.subjectdialoguesr
dc.subjectteachingsr
dc.subjectmicroethnographic researchsr
dc.subjectstudent and teacher perspectivessr
dc.titleМетодолошки аспекти истраживања дијалога у наставиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage178
dc.citation.spage157
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1359/Metodoloski_aspekti_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_487
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу