Search
Now showing items 1-8 of 8
Evaluacija pristupa Trolist : stvaralaštvo, inicijativa i saradnja učenika / An Evaluation of the Trefoil Approach
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
Monografija prikazuje rezultate primene pedagoškog pristupa Trolist u
okviru projekta „Od podsticanja inicijatiive, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju
do novih uloga i identiteta u društvu“.
Projekat je obuhvatio ...
Креативност у образовању из перспективе наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Креативност је већ дуго једно од највише проучаваних поља у области психологије и низа других друштвених и хума- нистичких наука чији је циљ усмерен на откривање, подр- жавање и коришћење човекових потенцијала, способности ...
Podsticanje kreativnosti u školi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2006)
Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njego ...
Kako prepoznati darovitog učenika / How to recognize a gifted student
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1993)
Knjiga je posvećena teorijskim i praktičnim pitanjima razumevanja i identifikovanja darovitosti a namenjena širokom krugu čitalaca, od psihologa i pedagoga, preko nastavnika i roditelja, do samih darovitih učenika. Mogu ...
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023)
Pitanje društvenih nejednakosti u procesu obrazovanja preokupiralo je moju sociološku pažnju još od vremena osnovnih studija. Ovo pitanje me je zanimalo jer mi se činilo da se unutar obrazovne sfere može kreirati promena, ...
Darovito dete u školi / A gifted child in school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1998)
U knjizi se razmatraju teme koje su relevantne za prepoznavanje darovitih učenika i pružanje odgovarajuće podrške za ispoljavanje i razvoj njihovih sposobnosti i talenata u školi. Poglavlja su posvećena sledećim pitanjima: ...
Podsticanje učenika pohvalom i nagradom / Inciting students by praise and reward
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2007)
The research included the fifth and seventh grade primary school students
and their subject teachers. In accordance with the nature of the issue,
systematic monitoring was selected as the most adequate form of research.
A ...
Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2022)
Tsvog odrastanja sva deca teže da uspostave pozitivne
odnose sa vršnjacima i da budu prihvaćena u različitim
mrežama socijalnih odnosa, posebno onih koje su deo školskog
konteksta. Značaj socijalne prihvaćenosti za ...