Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa": Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 154
-
Како да наставници буду иновативни
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Породица и миграционе аспирације у представама о будућности младих Србије: Психосоцијални приступ
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Leadership in education – conditions and challenges in the Republic of North Macedonia
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Мотивација за учење и њен значај у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Leadership in education: the case of the Czech Republic
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Educational leadership in Hungary
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Educational leadership in the Republic of Bulgaria
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Principalship in Austria: balancing accountability and improvement
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Educational leadership in the Republic of Croatia
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Еколошко васпитање и образовање у основној школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Balancing school autonomy and head teachers’ accountability for schools in Slovakia
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Educational management and state of management in the school system in Bosnia and Herzegovina
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Increasing leadership capacity and implementing pedagogical leadership in Finland
(Belgrade : Institute for Educational Research, Jagodina : Faculty of Education, University of Kragujevac, Szeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019) -
Правци развоја дијалошке праксе у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)