Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa": Recent submissions
Now showing items 1-20 of 164
-
Konceptualni i metodološki okvir istraživanja PIRLS
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Povezanost samopouzdanja i postignuća: perspektiva učitelja
(PIRLS 2021 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti u četvrtom razredu osnovne škole, 2024) -
Kvalitet nastave i postignuće učenika u domenu čitalačke pismenosti
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Faktori čitalačke kompetencije učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Zadovoljenost socioemocionalnih potreba u školi: kako je pandemija COVID-19 izmenila percepciju učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Školska klima i disciplina kao faktori motivacije učenika u domenu čitanja: moderacija pola
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Uticaj roditelja na self-koncept učenika i njihovu motivaciju u domenu čitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Uloga motivacionih činilaca u razvijanju čitalačke pismenosti učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2024) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са постигнућем ученика у области математике
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Methodology for the collection of social media data about policy-related experiences on the frontline of education provision
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
University students’ motivation and learning strategies from the perspective of self-regulated learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Knowledge in shadow – misconceptions related to light phenomena that are retained in spite of education
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Rane obrazovne aktivnosti roditelja sa decom i školsko postignuće učenika iz matematike i prirodnih nauka
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Primary school and preschool teacher motivation for horizontal learning: the challenge and perspective of the professional learning communities development
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Online studying at university during the period of COVID-19 virus pandemic: students’ motivation and resilience
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
A modest ambitious proposal: envisioning an education system that works for everyone
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Implementation of distance technologies in Euro-Asian universities during the COVID-19 pandemic
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Building teacher competence: the role of university teachers and mentor teachers
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)