IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The symptoms of emotional and behavioral problems in older primary school students 

Popović-Ćitić, Branislava; Bukvić, Lidija (Belgrade : Institute for Educational ResearchBelgrade : Faculty of Teacher EducationVolgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016)
In the paper The symptoms of emotional and behavioral problems in older primary school students, Branislava Popović-Ćitić and Lidija Bukvić have shown the results of the research on the frequency of emotional and behavioural ...
Thumbnail

Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект 

Радишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој, представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса. Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања којe омогућава лакше успостављање веза ...
Thumbnail

Испитивање знања из екологије помоћу тестова 

Станишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Последице еколошке кризе све чешће подсећају човечанство да природа има своја правила и принципе које не треба нарушавати. У нашој школи еколошка знања се стичу кроз различите наставне предмете, а циљ тако стечених ...
Thumbnail

Inkluzivno obrazovanje u Srbiji iz perspektive nastavnika osnovnih škola / Inclusive Education in Serbia from the Perspective of Primary School Teachers in Serbia 

Vujačić, Milja; Gutvajn, Nikoleta; Jelena, Stanišić (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
The paper Inclusive Education in Serbia from the Perspective of Primary School Teachers in Serbia written by Milja Vujačić, Nikoleta Gutvajn and Jelena Stanišić focuses on a review of teachers’ approaches towards inclusive ...
Thumbnail

Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика 

Максић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма ...
Thumbnail

Socijalna prihvaćenost učenika sa smetnjama u razvoju u nižim razredima redovne osnovne škole / In the social acceptance of pupils with developmental disabilities in the lower grades of primary school 

Đević, Rajka (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In The Social Acceptance of Pupils with Developmental Disabilities in the Lower Grades of Primary School, author Rajka Đević compares the social acceptance of pupils with developmental disabilities and their peers who ...
Thumbnail

How students with special needs should be educated 

Drobnič, Janez (Belgrade : Institute for Educational ResearchBelgrade : Faculty of Teacher EducationVolgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016)
In the paper How students with special needs should be educated, Janez Drobnič shows that special schools can be seen as an opportunity to ensure the right to education for students with special needs, while on the other ...
Thumbnail

Показатељи стручног усавршавања наставника српског језика и књижевности / Indicators of the professional development of serbian language and literature teachers 

Стевановић, Јелена; Марушић, Милица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
The basis of the students’ general school education consists of studying standard Serbian language as well as literary and artistic norms, due to which it is very important to draw attention to the professional development ...
Thumbnail

Унапређивање наставе у основној школи: перспективе ученика / Improving teaching in primary schools: pupilsʼ perspectives 

Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
In pedagogical literature, the significance of the development of pupilsʼ „voice“ on the issues related to improving the quality of teaching practice has been recognized. It is necessary for the pupils to have the ...
Thumbnail

Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи 

Јошић, Смиљана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог рада је да се ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published 2018 (4)2016 (2)2015 (2)2012 (2)Document TypeBook part (10)VersionPublished version (10)AccessOpen Access (10)Journal/MonographChallenges and perspectives of inclusive education (2)Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih (2)Истраживања у школи (2)Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе (2)Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део (1)Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (1)Subject
primary school (10)
основна школа (5)students (3)education (2)ученици (2)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB