IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
Search 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње 

Шефер, Јасмина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) ...
Thumbnail

Уџбеник као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави 

Крњајић, Јасмина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Уколико је једна од функција образовања да на ефикасан начин допринесе хармоничном и креативном развоју друштва, онда би као циљеве образовања требало поставити кључне вредности: стваралаштво, иницијативу и сарадњу. ...
Thumbnail

Ефекти програма стручног усавршавања наставника 

Павловић, Јелена; Вујачић, Миља (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed various teacher professional development programs, and their effects on the school practice. They found that the curricular related teacher training ...
Thumbnail

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење 

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект 

Радишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој, представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса. Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања којe омогућава лакше успостављање веза ...
Thumbnail

Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе 

Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ ...
Thumbnail

Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту 

Копас-Вукашиновић, Емина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Thumbnail

Истраживачки рад и решавање проблема као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње у настави 

Шефер, Јасмина; Радишић, Јелена; Јошић, Смиљана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Анализиран је истраживачки рад ученика и у том контексту савладавање научне методологије која укључује посматрање и експериментисање (Јасмина Шефер, Јелена Радишић, Смиљана Јошић).
Thumbnail

Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика 

Максић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма ...
Thumbnail

Индивидуализовани приступ ученику у настави 

Вујачић, Миља (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Listed by:

Year published
2012 (17)
Document TypeBook part (17)VersionPublished version (17)AccessOpen Access (17)Journal/MonographСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (16)Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део (1)Subjectchildren (5)creativity (5)students (5)school (4)teachers (4)... View More

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB